http://babskiehobby.nmj.pl/index.php

piątek, 20 kwietnia 2012

Frywolitka




Już od dawna zamierzałam nauczyć się robienia pięknych koronek frywolitkowych.Moje próby nauki  na czółenku nie dawały żadnego rezultatu.Odkładałam i za jakiś czas znowu zaczynałam ale efektu ciągle było brak.Odczekałam znowu  i zaczęłam się uczyć frywolitki igłowej.Nauka na igle od razu dała efekt,choć pierwsza wyszła trochę koślawa ale już następne wyglądają coraz lepiej .Te 2 połączone kółeczka służą mi do robienia serwety owalnej w środku są 4 takie kółeczka.Zdjęcia owalnej serwety pokaże za kilka dni.Na razie pokazuje efekty nauki.

4 komentarze:

  1. Gratuluję udanego debiutu. Ciekawa jestem czy frywolitki wciągną Cię tak jak mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super! Nauka owocna bardzo:)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ci wyszły :)))!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te drobiazgi frywolitkowe! Także myślę o frywolitkach. Co to jest frywolitka igłowa i czy czółenko tez ma coś wspólnego? Gratuluję nagrody!

    OdpowiedzUsuń