http://babskiehobby.nmj.pl/index.php

wtorek, 5 maja 2015

To aż miesiąc temu.......

Minął miesiąc jak napisałam zyczenia świateczne.Jak ten czas szybko leci.Nie próznowałam ale postepy moich prac pokażę ciut później.Zaczęłam robic szydełkiem firanke jutro zaprezentuje poczatek dołu .A dzis chciałam pokazac oprawionego anioła stróza dla wnusia, odbierze go za 3 tygodnie jak przyjedzie do babci.Zrobiłam tez pamiatke komunijna dla wnusi ,jest u oprawy dzis bez ramek pokażę.
a tak prezentuje sie w ramce sa dwa identyczne dla dwóch róznych Julii

2 komentarze:

  1. Gdzie są takie anioły do haftu

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga trzy godziny kopania w internecie i trafiłam na Twojego Anioła cudo, ja mam wnuczę i wnusia oni mieszkają w maleńkim pokoiku bo takie mają warunki mieszkaniowe ten Anioł będzie dla nich cudem z Wielkopolski. Bardzo proszę napisz gdzie jest dostępny taki samiuśki Anioł do haftu.

    OdpowiedzUsuń