http://babskiehobby.nmj.pl/index.php

poniedziałek, 1 lutego 2016

frywolitka

Jak ten czas leci bardzo dawno mnie tutaj nie było.Nie myślcie kochani że próznuję caly czas cos tworzę.Obecnie jest w trakcie pracy obraz Matki Boskiej Częstochowskiej-Czarnej Madonny-robiony na zamówienie.Zdjęcie pokaże może jutro bo dzis było ponuro i fotka nie wyszła jak nalezy.A tak w między czasie powstaje taka serwetka frywolitkowa wg.wzoru J.Stawasza a robie dlatego by nie wyjśc z wprawy poslugiwania sie czółenkiem.Pozdrawiam wszystkich zagladających na mój skromny blog.Zostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzy.

3 komentarze:

  1. Ale trudna ta serwetka! A będzie z niej takie cudo. Ciekawa jestem tej Madonny. Pozdrawiam cieplutko Grażynko

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko dziekuję że zajrzałas do mnie.Tak serweta trudna nie uniknęłam pomyłki ale jakos dam rade w nastepnym okrążeniu naprawić błąd.Zdjęcie obrazu wstawiłam w nastepnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudności u Ciebie jak zawsze podziwiam ten talent Twój Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń