http://babskiehobby.nmj.pl/index.php

piątek, 18 marca 2016

Skończyłam

Zakonczyłam prace nad obrazem Czarnej Madonny.Jeszcze w takim tempie nie uszyłam zadnego obrazu.Nie był taki mały bo 200 x 300 kratek czyli 60 tys krzyzyków w 56 kolorach kanwa 16 tka.Dawałam sobie termin do 10 tego marca i prawie sie udalo skonczyłam 11 ego.Klientka bardzo zadowolona.Jak bedzie oprawiony to zrobie zdjęcie.A to zdjecie nie oddaje uroku.W naturze nie jest wcale taki jasny.Skończyłam tez i frywolitkowa serwetke.Po jej zakonczeniu zaczęłam nastepną.I zrobiłam kilka szydełkowych ubranek na jajka styropianowe.

3 komentarze:

  1. Obraz jest wspaniały!!! Często żal że na zdjęciach nie widać tak jak w rzeczywistości, skoro na fotce wygląda tak wspaniale.to.co.dopiero w realu. Serwetka równiez piękna. Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz to istne arcydzielo. Glowe chyle. Serwetki piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz i serewta prezentuje się okazale:) Pozdrawiam Kajka

    OdpowiedzUsuń